Aktivering
En av de viktigaste delarna i kommunikationsarbetet handlar om att bygga relation med målgrupperna. Och för att göra det krävs att målgrupperna och varumärket möts ofta.
En gång är ingen gång och det stämmer verkligen. Att bygga relation är inte så komplicerat egentligen. Det går inte att lära känna någon på en lunch men äter man lunch regelbundet så bygger man en relation. Det är samma sak med varumärkeskommunikation. Målgrupp och varumärke behöver mötas kontinuerligt.
Vi erbjuder olika lösningar för att hjälpa våra kunder att aktivera sina varumärken. Ett av de mest effektiva sätten är att låta oss bli en förlängning av en marknadsavdelning eller att låta oss bli marknadsavdelningen. Då kan vi bestämma en nivå på löpande kommunikation som ger effekt och passar er budget. Det blir ett enkelt och effektivt samarbete.
En annan aspekt av ett kontinuerligt samarbete är att vi hela tiden kan analysera utfallet av olika insatser och trimma budskap för att få bästa effekt.